En ljuvlig fredad =)

Kan säga, natten var då inte rolig, Wilma vakna visseligen en gång inatt bara men vem tror ni vakna kl typ 6 imorse? jo Wilma...
Jäkla unge o inte vägra hon somna om..
Men men jonas tog henne vid 8 på morgonen så jag fick sova lite, men vaknade med solen i ögonen xD
Wilma somnade på soffan en stund, men vaknade en stund efter mig.
Åt frukost och gick upp till öppnis idag, Wilma fick leka av sig lite..

När vi väl var hemma så sov Wilma i vagnen.. 
Hela denna dag har väl vart lite från o till..
En pipig o mammagris till dotter har man..

Nu sitter jag på golvet med datorn i knät, Wilma i sin gåstol o kör på mig hela tiden och Jonas vid sin dator..
Måste påpeka att jag äter lite chips med :P
Nu snart blir de att natta skitungen...

En ljuvlig dag ändå.. vaaaarmt ute, hoppas de fortsätter så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0