Lördag + Melodifestivalen

Ja denna lördag så gick jag o wilma ner på stan för att handla hem lite tills vi skulle se melodifestivalen.
ja vad kan man egentligen säga om denna dag, kan säga att kvällen slutade med tårar i ögonen.
För de första så blev de nog lite mkt folk hos oss på kvällen, sen blev jag lite smått irriterad med eftersom vi skulle äta fryst pizza som man lägger i ugnen så trodde jag med att de skulle äta de med, men tydligen inte, så elicia fick ta en bit av mig, sen köpte jag godis o sånt som vi skulle ha på kvällen till melodifestivalen, som vi skulle äta.
Tar du åt dig av detta så sluta läs min blogg, måste få skriva av mig lite, börjar bli lite irriterad, tror att de kan komma som de vill, och tror att de kan göra o ta som de vill.
Nej jag är inte emot dig, men börjar bli smått irriterad..

Jaja, de slutade iaf att jag låg i sängen med världens tandvärk som tur nu har gått över, nästan iaf..


Kommentarer
Postat av: krissi

Jag tar inte åt mig men jag har ändå rätt att yttra mig.

Du kunde ha sagt nej.

Och vi kommer aldrig över utan att bli inbjudna.

Dessa gånger jag och skrutt kommit över utan att du vet om de så är det Jonas som hört av sig och vill att vi ska komma över!



Ta och göra som vi vill?

Jag gör varken de ena eller de andra jag frågar först!!

2012-02-05 @ 20:13:30
URL: http://krissiekmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0