Redan Fredag?!

Alltså shit, tycker denna vecka har gått skiiit fort, känns som de var igår jag var på akuten med Wilma plutten, men de var liksom i tisdags..
Dagarna bara går :O
Var meningen att vi skulle gå till öppna förskolan idag men eftersom Wilmas prickar inte är borta än så går vi dit nästa vecka då hon förhoppningsvis är frisk..

Idag blir de nog ta tag i hemmet litegrann, diskade imorse o kör andra maskintvätten, så de är bara dammsuga kvar och lite små plock..
Wilma plutten sover, hon ska få lite lunch när hon vaknar om hon vill ha, inte säkert, men börjar äta bättre nu efter hon vart sjuk i 3-4 dagar..
Men idag fick jag iaf i henne gröt, eller ja, älsklingen matade henne när jag sov förut :P

När hon vaknat o de är fixat här hemma så går vi ner till staden o köper tops, för de glömde jag ju såklart när vi var o handla igår.. hmm skit oxå..
Men men, blir en promenix idag med..

Ha em bra dag så länge =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0