Deppig som tusan..

känner mig så pissig, deppig o lust att kväva mig själv, nej men är så less på allt just nu, och kommer antagligen få åka in till sjukhuset, därav ända upp till uppsala, hur ska de gå utan wilma?? neej henne tar jag med mig denna gång om jag ska till uppsala, inte en gång till att jag ligger där, särskilt inte utan Wilma..
Men just nu känns allt så pissigt, knappt ingen mat hemma, till oss räcker väl de till imorrn, till wilma är maten så gott som slut, har ju en halv burk kvar o vaniljyoghurt o välling, men inte så bra att ge henne för mkt av de heller..
Ligger efter med räkningar, och vi får ingen större lägenhet, just nu känns allt allmänt pissigt..
Vet att de kanske låter som om jag klagar, men var tvungen att skriva av mig..
För att göra allt negativt till positivt så klicka in på länken här o tjäna extra pengar :)
känner mig så pissig, deppig o lust att kväva mig själv, nej men är så less på allt just nu, och kommer antagligen få åka in till sjukhuset, därav ända upp till uppsala, hur ska de gå utan wilma?? neej henne tar jag med mig denna gång om jag ska till uppsala, inte en gång till att jag ligger där, särskilt inte utan Wilma..

Men just nu känns allt så pissigt, knappt ingen mat hemma, till oss räcker väl de till imorrn, till wilma är maten så gott som slut, har ju en halv burk kvar o vaniljyoghurt o välling, men inte så bra att ge henne för mkt av de heller..
Ligger efter med räkningar, och vi får ingen större lägenhet, just nu känns allt allmänt pissigt..

Vet att de kanske låter som om jag klagar, men var tvungen att skriva av mig..

För att göra allt negativt till positivt så klicka in på länken här o tjäna extra pengar :)

ADsettings.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0