En underbar lördag <3

Kan lova, vaknade upp o var dötrött, men åt frukost tillsammans med Wilma, sen jävlar fick jag städmani xD
Började städa i köket, så nu är de så rent de kan bli i köket, sen tog jag även resten av lägenheten och tvättade även massa kläder, så nu är de riktigt rent o fint här hemma..

Nyss åt vi tacos o såg på filmen "systrar i jeans" jädrar vad bra filmen var, har bara läst boken men filmen var med bra.
Nu ska jag mysa lite med lillskruttan som är lite mammig av sig o sen få henne att sova, sen blir de kanske mys med stora skiten med :P

Ha en toppenlördag =)



Måste säga att Wilma fick en liten egen fåtölj när vi var o storhandla :D haha hon gillar den iaf :) min stooora bebis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0