Fredag =)

Kan säga, att inatt sov Wilma otroligt bra, somnade runt nio tiden och vaknade första gången vid sju imorse, var den bästa natten, men de värsta var att jag vaknade en gång i timmen istället, jäkla skit, haha men de gjorde inte mig något, fick ju sovmorgon iaf :)

Idag så gick vi ner till stan och handlade, hämtade ut min medicin så nu kanske de vänder och blir bättre, får hoppas på det.
Känns ganska skönt faktiskt, känns som allt går bättre, gick för första gången med på att prata med psykologen och fick antidepressiv medicin eller vad de heter för min nedstämdhet, så de kommer bli bättre till slut, ska prata med psykologen regelbundet met :)

Nu har vi iaf ätit tacos med Krissi och Elicia så nu är jag mätt xD
Blir nog att ta de lugnt denna fredag kväll, äta godis och dricka cola :P

Ha en bra fredagkväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0