Tisdag idag då..

Denna tisdag vaknade jag dötrött fast jag sov hela natten xD sov för länge helt enkelt, ikke bra xD
Men men började med att älsklingen kom in o väckte mig, han skulle gå till bussen så han sa hejdå.
Stackarn skulle bli sövd idag o få tänderna utdragna, så kommer väl sluta med att jag har både karl o dotter som ligger på soffan i ett par dagar..

Menmen, åt frukost o kände inte alls för göra nått idag, men tog disken innan Wilma kom hem, sen när hon hade kommit hem så tog jag dammsugningen, satte igång en maskin tvätt och nattade henne, eftersom hon var trött..
Hängde upp tvätten och sen kom Maria och Ulrika på besök.
Wilma hann iaf träffa de innan de skulle åka iväg.

Tänkte ge Wilma mat, men märkte att hon var grinig så tog tempen o den visade 39 grader, igen :/ så blev välling för henne eftersom hon vägrar äta när hon är sjuk, hon somnade så la henne i soffan o satte igång en till maskintvätt..

Och nu sitter jag o äter tacobröd o dricker juice o väntar på att älsklingen ska komma hem, verkar ta lång tid, hoppas han kommer snart, känns så tomt utan han o han har bara varit borta i några timmar xD

Men ha en toppendag =)



Min lilla sjukling<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0