Toppen dag =)

Igår kände jag mig deprimerad och ledsen, men jag lovar, efter jag pratade med psykologen kände jag mig genast mycket lättare och gladare, till och med krissi såg att jag var gladare efter jag pratat med de än innan jag gick in dit.

Vissa dagar kan kännas jobbigare än andra, men är glad att jag har så många som stöttar mig igenom det här, de här gör jag för min sambo och mina barn.
Finns inget annat som gör mig lycklig.
Jag är glad att min sambo tog mig till psykologen och pratade så jag fick medicin och börja må bättre, för jag känner mig lättare nu.
De kanske vänder nu men igår kände jag mig lycklig efter jag pratade med psykologen.
De kändes skönt med.

Så de här kommer nog bli bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0