Lösenordsskyddad!

Anledningen till att jag satte lösenord är för att folk går in o skriver en massa idiotiska medelande, fattar inte ens varför de läser detta om de bara ska kommentera en massa dumma saker!!
 
Är så besviken på dig, att du har mage att säga att vi inte respekterar dig?! 
Har du någonsin respekterat mig? 
Har du någonsin brytt dig om oss?
Dina barnbarn då? din första barnbarn? bryr du dig inte om de?
Du har träffat Tindra en gång, o hur många gånger har du träffat wilma? 2-3 gånger o hon är 15 månader?"
Och så många gånger som jag skrivit o frågat dig om du inte kan komma och hälsa på, men då kommer du på massa undanflykter... "bilen är sönder, ingen bensin, inga pengar" 
Ja jag är sårad, jag är bewviken och ledsen, de känns som att du inte bryr dig längre!!
 
Hade jag haft jobb, bil och körkort hade jag kunnat komma till dig varje helg om de var så, jag vill komma till dig, men de finns inte pengar till det, eftersom du valde att flytta ifrån oss o bo så långt..
 
Du missar så mycket, du missade när wilma började prata, när hon började krypa, se hennes första tänder, och när hon tar sina första steg, du har aldrig sett henne gå :'(
Blir så ledsen..
Och tindra då?! 
Henne har du inte sett le förutom bilderna, du kommer missa så mycket :'(
 
Jag orkar inte mer iaf, jag har tröttnat, jag har försökt så mycket, och säg inte att jag inte försökt med nått för de har jag.. 
Jag har försökt prata med dig, sist vi pratade så skrek du åt mig, skulle polisanmäla mig för en skit sak, alltså pappa, väx upp, jag älskar dig, men du behöver hjälp, jag får redan hjälp, av min mamma, mina svärföräldrar, barn, familjeterapetten, psykolog, jag får den hjälp jag behöver..
 
Snälla sök hjälp, ta hjälp av andra, jag älskar dig så mycket att de gör ont, jag gör det, men jag orkar inte mer..
Ska de vara såhär livet ut så behöver vi inte ha kontakt mer.
Du är en underbar pappa men du måste ha hjälp..
 
Jag älskar dig pappa!!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Laila

Kramis <3

Svar: kram <3
None None

2012-08-01 @ 20:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0