Mina barn är mitt allt <3

Jag vet att de är folk som säger att jag ska tänka på mina egna barn än andras barn, men en sak de inte vet är att jag gör verkligen allt för mina barn då menar jag ALLT!
Även om jag tänker på andras barn så innerbär de inte att jag inte tänker på mina barn..
De är mina barn och min sambo som gjort så jag är såhär lycklig tillsammans med de, även om de blir bråk då o då, men de kommer bli bättre med tiden.
 
Jag vet inte vad jag skulle göra utan mina barn, de är så underbara, så söta och så vackra, ni betyder verkligen allt, även om ni vaknar stup i kvarten på natten o jag blir irriterad för att ni vaknar hela tiden så älskar jag er iaf, ni är så underbara <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0