Ni gör mig lyckliga <3

Mina barn, vet ni hur mkt mamma älskar er? 
Vet ni att hur jobbiga och griniga ni än är så är ni mitt allt?
Vet ni att jag finns där för er dygnet runt, året om ?
 
Wilma, att se dig växa upp, att se dig le för första gången, se dig skratta, greppa saker, se dig krypa och till och med säga dina första ord är de finaste jag sett <3
Att jag oxå sett dig gå <3
De ögonblicken jag ser dig gå, prata, säga nya ord, de är så underbara, är så lycklig med dig <3
Varför skulle jag vilja missa de? 
Och dessutom börjar du dagis om 2 veckor, liksom DAGIS?! 
Du är ju för fan 15 månader gammal, du är en stor tjej, mammas stora tjej, du har växt så fort <3
 
Tindra, mamma älskar dig utav hela mitt hjärta <3
Att se dig i ögonen första gången, första gången jag fick hålla dig, jag var så rädd, så rädd att hålla dig, du var ju så liten, men så underbar, nu har du växt 10 cm på 2 månader.
Att se dig le första gången, de fick mitt hjärta att smälta <3
Att se dig dra dig upp för att sätta sig upp, de går så fort, du är ju mammas lilla bebis <3
 
Mamma älskar er mina fina <3 finns ingen starkare kärlek än till er <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0