Lycklig till 1000000 <3

Åh jag måste verkligen skriva detta, men jag är så lycklig, har min underbara sambo som jag ska gifta mig med, våra två barn, alltså kan ni tänka er, jag har 2 barn, TVÅ BARN!
Åh de är de bästa som jag och älsklingen tillverkat, våra små mirakel..

Visst är man trött och så, men Wilma hon sover betydligt mkt bättre nu i sitt egna rum än förut och tindra vaknar 2-3 ggr på natten..
Trött är man, men vad gör de, har ju mina barn som jag älskar av hela mitt hjärta..

Vi har flyttat till en fyra, Wilma har eget rum, vi har två barn, vi ska gifta oss så småningom, och inte nog med det, Wilma börjar på dagis i höst.. åh vad de ska bli spännande <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0