På fredag gäller det... NERVÖS!

Trots att jag gjort ett kejsarsnitt tidigare så är jag nervös, två dagar kvar, tänk på fredag såhär dags kanske jag har min lilla tindra i famnen..
Men denna gång är de lite annorlunda, Tindra kommer få ligga i kuvös med värme, och matas med en slang, och antagligen bli kvar på sjukan ett tag, stackarn, men vad gör man inte för sina barn..

Idag onsdag, hmm vad händer då? inte mkt, tiden går så förbannat sakta, Wilma fick bara sova en gång idag, hon måste börja lära sig eftersom hon ska börja på dagis snart, mindre än 2 månader dit..

Imorgon kanske vi åker till stallarholmen, för på fredag kör Laila oss till sjukhuset, åh gud vad nervös jag kommer vara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0