Tindra föddes 12-05-18

Äntligen är det över och Tindra är född, gud vad mamma längtat efter dig, du är så underbar <3

Vi åkte in på fredag morgon den 18 Maj 2012, kl 08.00 så kom vi in, vi fick komma in på ett rum, de körde en kurva och då började värkarna sätta igång..
Klockan gick o gick, vid 12.00 ungefär kom de in och satte dropp och kateter, ingen höjdare, men de gjorde det iaf..
Kl 12:45 blev vi inrullade till operationssalen, och jag fick ryggmärgsbedövning vilket gjorde att jag blev förlamad xD haha
Sen väntade vi på narkosläkaren, tror de började skära i mig vid 13:20 ungefär och kl 13:50 föddes min lilla tindra, då titta hon ut till världen..

Hon var 44 cm lång och vägde 2604 gram, så de blev neontalavdelningen med andningshjälp första dygnet sen fick hon vara hos oss på bb <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0