Helgen

Igår tittade jag och älsklingen på paranormal activity 4, jätte bra var den, lite små läskigt men jätte bra...

Idag har vi inte gjort så mkt, lite seg morgon, försökt fått tindra o sova i mer en o en halv timme, haha envis, röd i ögonen o hon orkar knappt hålla de öppna, vägrar sova, fått mat, ny blöja, ja nej hon får väl va vaken ett tag till :-P
strax ta disken, plocka ur o i maskin o städa lite tror jag.
Min äldsta dotter kommer hem idag från sin farmor o farfar..
En till sak, min katt som bott hos min mosters pappa flyttar hem till mamma, gissa om jag ska gosa med min katt när jag kommer dit, saknar min kisse, Emma min favvo katt, synd att vi inte kan ha henne här.

Jaja ha en bra dag :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0