Första föräldramötet

Igår var jag på mitt första föräldramöte, haha känner mig gammal.
De var ganska intressant faktiskt :-)
Fick reda på vad de jobbar med, va de får lära sig osv...
Men för de minsta är ju lek o gemenskapen de håller på med först :-P

Woohoo min minsta dotter är på väg hem, så som jag saknat henne så är det skönt :-)

Hmm imorgon öppnis en stund med tindra för att träffa våran gamla granne o hennes dotter :-) lite mysigt.

Torsdag är de vaccination för tindra sen storhandla med svärmor, fredag ta de lugnt, betala de förbannad räkningarna o börja packa lite inför kryssningen :-)

Snacka om att jag längtar :-) haha ha en bra dag iaf.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0