Allt går åt helvetet!!

Det här är en ren jävla mardröm, kommer aldrig kunna somna, kommer aldrig kunna må bra igen..
Allt går åt helvetet..
Hela mitt liv går åt helvetet..
Jag orkar inte mer, allt äör mitt fel, allt är mitt fel..
Hur ska jag orka, hur ska jag kunna sova utan att bli sams, kommer inte kunna somna förrän vi är sams o nu har han stängt av sin mobil så kommer inte sova ett skit inatt!
 
Där gick den chansen åt helvetet... borde inte finnas på denna jord, är bara en idiot, en idiot som förtjänar att dö..
De är ingen soim bryr sig om jag försvinner eller nått, ingen som nånsin brytt sig..
Vart va "de som brydde sig" vnär jag var mobbad, eller de som hände i januari 2010?? de va ingen som brydde sig om det, ingen som trodde mig.. 
 
Pallar fan inte mer nu!!!

Kommentarer
Postat av: isabell

förstår hur du känner så känner ja med nu när jag har bråkat med mattias

2012-09-21 @ 12:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0