Drömma kan man väl?!

Ja jag drömmer om att få gifta mig med min sambo, men nu när jag tänker efter så kommer de aldrig ske.. jag har kolla på klänningar, kolla upp hur mkt de kostar, även om jag säger de till jonas så blir han sur, han vill vänta tills vi får ordnad ekonomi, mkt pengar..
Men när är de då?
Aldrig, kommer aldrig få mycket pengar, kommer aldrig ha råd med ett stort bröllop som han vill ha..
 
Åh vad jag hatar att drömma :( 
De drömmarna slår ju ändå aldrig in..
 
Finns en annan dröm, att flytta till hus ute på landet, där barnen kan springa omkring hur de vill utan att ens tänka på att de blir påkörda eller nått som händer de..
Men de lär heller aldrig ske.. :/ för de första måste jag har bil o körkort, för de andra måste vi nog ha jobbat ett antal år innan.. 
 
Men men, fortsätta drömma kanske... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0