tisdag!!

Har väl inte hänt så mkt sen sist, men kan berätta lite iaf...
Igår eller nej skämta, förra veckan den 20 kom barnbidraget o vi gick ner o handla lite, sen idag kom våra Canon pengar så gick ner o köpte lite till Wilma o tindra...

Kan ju säga att denna vecka har gått segt med att plugga, men måste nog plugga ganska mkt, prov på måndag :-/

Imorgon lämnar Jonas Wilma på dagis så jag o tindra kan sova en stund på förmiddagen o efter de så blir de nog städa lite sen plugga.. innan Wilma kommer från dagis...

nej nu blir de godnatt!! så ha de bra så länge...

Kommentarer
Postat av: Linn

Jaha är du o Jonas tillsammans?det visste jag inte!Hälsa honm från Linn (en "kamrat") Hälsa puss & kram

Svar: Vem är du?
None None

2012-09-26 @ 19:21:35
Postat av: Linn

Glömde säga att du kan tacka honom för senast, det var snällt att han kom ihåg min födelsedag, jag är överlycklig över presenten <3, hälsa så gott, puss

Svar: Uursäkta mig men vem fan är du? Jonas vet inte vem du är så antingen blandar du ihop honom med någon annan lr så försöker du förstöra!!
None None

2012-09-26 @ 19:24:04
Postat av: Desiree

Linn,du kanske inte borde skriva sånt till hans sambo :(,

2012-09-26 @ 19:43:52
Postat av: Linn Sundström

han vet vem ja är, snälla johanna, ja menar inte att förstöra, ville bara tacka! det är inte mitt fel, han vill väl inte göra dig ledsen, det förstår jag.därför säger vi så. men men tråkigt att lägga ner så mycket pengar o tid på mig när ja var vid tegelbruket häromdan.

Svar: Tyvärr han vet inte vem du är, isf måste du blanda ihop han o tim, för Jonas bor inte i Stallarholmen o vi har två barn tsm så nej... Du kan inte lura mig
None None

2012-09-26 @ 20:08:07
Postat av: Linn,

Aja . Jag menar Jonas Stenbom o inte tim saranpää lr vad han nu heter, ok du får tro va du vill, ja vet sanningen o det räcker för mig. men trodde inte ja var bara ett tröstpris när ni bråkar

Svar: hallå, vem är du egentligen? hur fick du tag på min blogg? och vadå tröstpris, du vet inte ett skit om oss, så var vänlig o säg vem fan du är...
None None

2012-09-26 @ 20:14:30
Postat av: Linn Sundström,

jonas fyler år 9 januari o ni bor på skogsv. i strängnäs..jag heter linn sundström o bor i e-tuna, jonas o ja talade första gången på happypancake. men lugn ja ska inte förstöra ngt

Svar: för de första så fyller han inte då o hur fan vet du att vi bor där?! jag vill veta vem du är eftersom du vet vart vi bor och du kan hans namn o allt?!
None None

2012-09-26 @ 20:23:51
Postat av: Linn Sundström

strunt samma, ja bryr mig inte. ska ej skriva mer. ha det gott..

Svar: men svara vem du är?! eftersom du bvet så mkt om MIN pojkvän så vill jag gärna veta!!
None None

2012-09-26 @ 20:30:08
Postat av: Laila

O vem e du Linn??? O NÄR träffade du Jonas????

2012-09-26 @ 20:31:50
Postat av: Desiree

strunta i henne, hon är lite dragen o minns hur hon träffade jonas en gång på en fest o inget annat...

Svar: nej men verkar ju jävligt märkligt :/ lite små läskigt med eftersom hon vet så mkt :O
None None

2012-09-26 @ 20:34:21
Postat av: Linn Sundström

förlåt johanna för besväret , laila: på en fest för ca 2 år sen.o på en hemsida

Svar: för 2 år sen va vi tillsammans så nej, de där kan du köra upp någonstans, kom inte o hitta på massor, låt mig va nu sitället!! lite skrämmande att du rabblar upp massa skit..
None None

2012-09-26 @ 20:36:11
Postat av: Anonym

Ok....2 år sen VAR... O Vilken hemsida???

2012-09-26 @ 20:37:39
Postat av: Anonym

Lite dragen?????? O varför komma nu o säga att ni träffades vid bruket o häromdagen???

2012-09-26 @ 20:39:49
Postat av: Linn Sundström

hejdå alla..ps: säger bara happypancake :) johanna var ej orolig, ja tittade bara upp var han bodde på eniro o inget annat, han är din helt o hållet, han älskar dig..så bye bye

Svar: hur hittade du ens han? seriöst.. o hur fan fick du tag på min blogg??
None None

2012-09-26 @ 20:40:24
Postat av: Anonym

Ja ska vara ärlig mot dig. jag o jonas skrev på happy pancake, jag fick din blogg för ett tag sen via krissi ekman, där är allt du behöver veta.

Svar: Haha fyfan, ringde till o med upp Krissi o fråga vem fan du är, hon vet inte vem du är och har aldrig ens prata med dig, känner ingen från Eskilstuna inte med de namnet iaf!Hitta på en massa skit?! Du är inte sann, ditt namn är väl ett påhitt.
None None

2012-09-26 @ 20:52:37
Postat av: krissi

Hahaha.. linn, du vet att ditt ip-nummer kommer upp hos Johanna??? Haha..

2012-09-26 @ 21:57:50
URL: http://krissiekmans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0