Hög feber är ingen höjdare =/

Har legat i feber i två dagar nu.. ingen höjdare precis, de var älsklingen som smittade mig..
Jäkla gubbe xD
Haha neej men han kom hem från stockholm och var alldeles förstörd, dagen efter så låg jag i hög feber och frös som tusan.
Igår sov jag hela dagen, orkade inte äta, knappt dricka, drack massa vatten men nått annat blev de inte, orkade inte ens hålla upp ögonen...
Men idag är de på bättringsvägen, fortfarande feber och hostar som en tok, men känner mig mycket piggare, legat på soffan två dagar nu så..
Druckit extremt mkt vatten, sprungit o snytit mig hela tiden, men usch, nu vill jag bara bli frisk, orkar inte må såhär...

Hoppas ni haft en trevlig helg iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0