Kontroll på förlossningen..

Imorse när jag vakna så var jag lite nervös inför besöket på förlossningen, skulle ju dit på kontroll för jag var orolig om de var nått på gång..
Vi väntade på Laila skulle komma och hämta oss sen när hon kom så åkte vi direkt..
Kom dit som vanligt, fast var där en halvtimme förtidigt xD men de var ju försenade som vanligt xD
Vi kom in dit och fick som vanligt göra sån där grej för att kolla hjärtat på bebisen, och de såg bra ut, sen fick jag gå in i ett annat rum för att kolla hur de var med fosterattnet, men de såg oxå rätt bra ut.
Wilma vägde 2320gram och de är bra mkt mer än sist vi kollade...
Sist vägde hon 1800 gram och de var för 2 veckor sen...

Men så fick jag reda på att den 13:e april skulle jag tillbaka till förlossningen för vändningsförsök, sen sa läkaren att de kan bli kejsarsnitt, lite läskigt och riktigt nervös...

Men nästa vecka kanske jag har min lilla Wilma... men jäklar vad nervös jag kommer va =O

Kommentarer
Postat av: laila

det kommer gå så bra Johanna!! Förstår att du e nervös men mormor o farmor e ju där oxå..:) Kramis

2011-04-06 @ 19:59:56
Postat av: Johanna

Jo de kommer säkert gå bra, men är ändå nervös...

Kram

2011-04-08 @ 12:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0