Sjukhuset igen..

Kan man vara stamkund på sjukhuset?
Isf är jag de xD så många gånger som jag åkt in och ut från sjukhuset så kan man nästan tro de xD haha
Men denna gång åkte vi in för jag hade sammandragningar, började med att jag hade ont efter vändningsförsöket, klart man har ont då liksom, men på natten efter jag hade gjort de så började h de göra ont i magen, så jag o jonas gick tidigare till barnmorskan för att kolla, då såg hon att de var sammandragningar, så blev bara en timme på föräldragruppen.
Vi åkte in till sjukan, där gjorde de en kurva och såg att jag hade sammandragningar, fick bricanyl och fick vara kvar där över natten, inte så speciellt roligt, men jonas var ju med så de var skönt de...
Fick göra en kurva på morgon, lunchen och middagen med och efter de fick jag åka hem, tack o lov..

Händer de igen så kanske de gör akut kejsarsnitt, men får hoppas de inte händer igen, men nu är jag iaf hemma..

Idag har jag setat ute i solen en hel de :D hur skönt som helst, hade 20 grader i solen idag, känns som sommar, men undrar hur varmt de kommer vara i sommar :P haha
Imorgon är de exakt 2 veckor kvar, vill att de ska gå fort för att få se hur Wilma ser ut, kul och se vem hon liknar och hur hon ser ut, och vill att de ska gå sakta för att de är läskigt att tänka på att de ska skära i mig..
Shit, dagen innan kommer jag vara skiiiit nervör :P

Nej nu blir de att fixa med datorn litegrann :D


Hade extremt tråkigt på sjukan, här gjorde de sista kurvan innan jag fick åka hem..


Älsklingen hade inte heller så speciellt roligt på sjukan xD haha men glad var han iaf xD


Hade 20 grader varmt i solen =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0