Förlossningskliniken

Jag satt och tittade på förlossningskliniken, riktigt spännande måste jag säga, men måste oxå säga att de skrämmer mig eftersom jag kommer vara med om samma sak.
Idag var de extra sorgligt, det var en kvinna som födde en liten flicka, men flickans huvud var fel på så hon dog precis utanför livmodern, stackars henne, tyckte så synd om henne.
Sen handla de om en tjej som använde crack och väntade barn :S vilken idiot gör så liksom om man väntar barn :S men hon fick göra kejsarsni

Men måste säga att de var riktigt spännande, man får se vad de är med om och så, lite spännande att få se de med så man vet :P
haha neeh nu blir de snart sängen, så extremt trött, som vanligt på kvällen xD
NATTI<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0