Godmorgon =)and

Inte för att jag vaknade nyss utan vakna typ 07.15 av att bebisen låg och sparka som tusan, tyckte att mamma skulle gå upp då xD men låg kvar till halv åtta då jag gick upp på toa och såg att Jonas skor o jacka var hemma, han var tydligen hemma med xD
De ville inte åka till jobbet pga snöstormen, hans pappas bil var tydligen inte bra eller vad man ska säga.
Men men han är iaf hemma.

Gick o la mig igen sen i sängen och han kom självklart smygandes bakom mig :O höll på dö xD
Haha, låg kvar i sängen en stund, sen gick jag upp o åt frukost.
Och säger bara en sak AAAAAJ min rygg, känns som hela ryggen ska gå av på mitten :s gör så fruktansvärt ont.

Hoppas de går över, nu väntar jag på att krissi och elicia ska komma över :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0