Redan Torsdag!

Shit, trodde faktiskt det var tisdag idag xD haha tiden går så jäkla fort så de är inte sant, fast de är bra att de går fort, för ju fortare tiden går desto fortare går tiden till förlossningen och jag får hålla min lilla Vilma :D
Längtar så fruktansvärt, ska bli så spännande och nu är jag skiiit glad för att de är en liten flicka.
Mammas lilla Vilma :D 

Idag har jag pluggat lite, ska väl plugga lite till om en stund men inte just nu för är för trött xD
Känner mig extremt trött och hängig, och vilma ligger och trycker i magen.. jobbiga unge :P

Idag blir de väl mest att ta de lugnt, får ju inte gå någonstans än bara på toa med tanke på de jag skrev igår. så de är inte så bra att gå..
Vill inte att Vilma kommer ut nu precis, hon är lite liten än så länge även om hon skulle överleva om hon skulle födas nu, men helst vill jag att hon ligger kvar minst en månad till.
Men risken finns ju..
Lilla gumman, hon vill verkligen inte ligga i magen xD
Och nu ligger hon och sparkas som tusan i magen, hon märker väl att jag skriver om henne, haha, min lilla prinsessa <3


Kommentarer
Postat av: Annica H

Hon verkar vara en busig, en uppmärksammstävande och sökande tjej. Haha. :p

2011-02-10 @ 13:04:11
URL: http://istupid.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha, jaa de är hon säkert med, en liten vilde :P

2011-02-11 @ 11:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0