Hemma igen =)

Som de flesta vet har jag legat inne på sjukhuset i Uppsala, pga att jag fick sammandragningar osv, men de lyckades stoppa det så de kommer ingen bebis än på flera veckor får vi hoppas :D
Vill ju inte att de ska bli allt för tidigt.
Men är hemma nu, och måste ta de lugnt ett bra tag och inte bära något osv.

Så de är därför jag inte varit så bra på att blogga, men skriver bloggen då jag kan det.
Nu blir de väl att glo på när älskling och Jonas ska spela bilspel xD och äta lite godis osv.
Och jag fick pizza idag, de var riktigt gott faktiskt :D
Och mamma kom hit idag, hah fick lägenheten städad och disken diskad, hon hade inte behövt de men jag får ju inte göra något sånt tyvärr, inte än på flera veckor iaf.

Men nu får ni ha de så bra :D

Kommentarer
Postat av: Sofia

skönt att det blev förhindrat med tidig födsel sånt vill man ju inte genomgå direkt. Hoppas det ska gå bra för dig nu allting kramar

2011-01-29 @ 22:23:03
URL: http://fyratassar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0