Dopdagen 30 Juli 2011


Denna dag var jag riktigt nervös inför, och trodde absolut att wilma skulle skrika i kyrkan, men förvånade blev jag när hon var riktigt tyst i kyrkan..
Gick helt underbart i kyrkan..

Gick upp redan vid 6 på morgonen för att fixa ordning oss osv, vi väntade på att
laila skulle hämta oss, sen åkte vi till kyrkan, bytte om på wilma och sen börjades det..
Efteråt tog alla kort på wilma i dopklänningen och sen bytte vi om, och åkte sedan ut till stallarholmen för att fika...

Där väntade hela släkten på att få träffa oss, vi fikade och alla fick så gott som alla fick hålla i wilma,
pratade med de flesta och de tyckte de var kul att wilma var så tyst i kyrkan..
Sen kommer de en sak som alla blev överraskade över..

Jo de var såhär att Josefine sa att vi skulle gå till bänken och prata så vi gick dit, inget mer med det..
Jonas kom emot mig och jag trodde ju han bara skulle säga n ått, men han säger alltid älskling, men nu sa han: "JOHANNA, VILL DU GIFTA DIG MED MIG?" 
Tror ni inte jag blev chockad och överraskad, men självklart sa jag ju JA..
Älskar verkligen Jonas...
Alla bara, neeeehmen han friar ju, fram med kameran osv, så alla samlades bakom oss, haha förvånad som jag blev så blev de tårar :P
Riktig god kille de där<3


Ja ni förstår väl vilken ring de var <3 guud min underbara blivande man, haha kul de låter men så är det...

Ha en toppendag för de ska jag ha med min underbara "man" och dotter<3

Kommentarer
Postat av: Annica H

Ni var väl redan förlovade? Förlova er fler gånger? skakar på huvudet

2011-07-31 @ 16:41:22
URL: http://samanthastuderar.blogspot.com
Postat av: Anonym

ja men vi var förlovade oss... men nu fria han, vi ska gifta oss... hurså du har väl inget med de o göra

2011-08-01 @ 17:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0