Tomt..

De är så tomt utan Leo, saknar han otroligt mkt, kommer verkligen bli tomt, ingen som går och gnäller, ingen som lägger sig bredvid mig på soffan, ingen att komma hem till när man vart på stan..
Är så fäst vid han, men nu är han borta från oss :(
Hoppas han får de bra hos de andra..

Och Wilma har åkt till sin farmor och farfar nu, åh gud så tomt de blev, men de var jag som ville att de skulle ta henne en natt, men känns så jäkla tomt utan min bebis, inget skrik på natten, inget byta blöja eller mata :(
Åh nu förstår jag varför alla mammor inte vill lämna bort sin bebis hur som helst...
Så jäkla tomt :(


Saknar dig min älskade lilla bebis, syns imorgon igen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0