Extremt tråkigt..

Usch så tråkigt jag har, har städat, diskat och tvättat o gjort de jag ska gör, skulle behöva gå ner o handla, men de gör jag imorrn för orkar verkligen inte idag..
Känns som tiden går för sakta... vill att den bara ska springa iväg så jag kan gå o lägga mig, vakna upp o de är onsdag o gå ner o handla o vänta på älsklingen ska komma hem.

Han skulle tydligen komma imorgon kväll, boooring, men aja, har ju hunden här iaf... kanske dags att gå ut med han snart..

ska nog se på någon film senare..
och bara för jag ahr tråkigt så skaj ag ställa mig i duschen.. men de är just för att jag ahr så tråkigt xD haha xd

nej nu ska jag väl hitta på nått..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0