Graviditetsvecka 34

Godmorgon allahoppa :D
Idag gick jag in i vecka 34, börjar närma sig och jag måste erkänna att lite nervös är jag inför förlossningen xD
Men de kommer nog gå bra.

Denna vecka ska jag till barnmorskan, sen på fredag/lördag ska jag och älsklingen iväg och köpa skötbord och gåstol :D
Nästa vecka ska jag på läkarbesök på måndag och kolla livmodertappen så den inte blivit kortare, då är de bara att åka in till sjukan :P

Sen börjar föräldragruppen nästa vecka, de ska bli kul och spännande, får se vad de har att erbjuda :D
Sen kommer väl antagligen vagnen någon gång nästa vecka hoppas jag :D hihi ska bli så spännande..

Nu när de börjar dra ihop sig så börjar man bli lite små nervös, jag är mest de inför förlossningen, liksom gå och vänta där tills hon vill komma ut, och ha ont, kommer bli galen om de kommer igång på morgonen och hon kommer på kvällen..
Men måste säga att de ska bli spännande med :D fast gör inget om hon kommer snart, då blir de inte så speciellt många veckor på sjukhuset iaf, så de är positivt..

Nu blir de vila en stund, så jäkla trött =/ känns som om jag gått in i en vägg xD haha ha de så bra så länge, skriver senare om de finns nått att skriva..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0