Jonas in my Heart ♥änt

Jag älskar dig Jonas så fruktansvärt mycket, de går inte ens beskriva hur mycket jag älskar dig, men jag älskar dig ur hela mitt hjärta.
Det finns verkligen ingen kille som är så underbar som du<3
Du är det bästa som hänt mig och betyder verkligen allt för mig, ingen kan varken förstöra mellan oss eller ta dig ifrån mig.
Mina känslor för dig är så extremt stora <3

Varje morgon jag vaknar så tänker jag på dig älskling, att vakna upp och veta att du finns där för mig och Wilma betyder extremt mycket.

I Början när vi träffades så var jag extremt nervös, men jag älskade dig ändå, jag föll i dina armar och sa att jag älskade dig och kommer alltid att älska dig <3
Du finns i mitt hjärta dygnet runt och har extremt stor plats i mitt hjärta<3

Jonas, JAG ÄLSKAR DIG♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0