Måndag!

Älsklingen väckte mig typ runt kvart över fem imorse för att prata litegrann och säga hejdå eftersom jag inte träffar han förrän onsdag.
Sen somnade jag om, o de gick fort, för var skit trött, gick inte hålla ögonen öppna xD
Vaknade runt kvart i 9 tror jag.. ganska ovanligt, men skönt var de.
Så gick upp och åt frukost, sen tog jag Leo nästan direkt efter jag ätit.. såg att de hade snöat ute inatt =O inte okej xD
Men solen lyste på i stort sett hela dagen så de har varit ganska skönt..

De känns väldigt tomt utan älsklingen.. är van att han är hemma nu på kvällarna, men nu är han itne hemma, o han kommer på onsdag kväll, men då sover säkert jag xD han skulle väl vara hemma runt 9 tiden på kvällen, brukar oftast sova då xD

Nu blir de väl att ta de lugtn och vänta tills klockan är 21.00 så jag kan se på "en unge i minuten" sen sova så de blir en ny dag..

Saknar älsklingen =( <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0