En lååång natt..

Innan jag skriver vad jag menar med en lååång natt så tänkte jag berätta varför jag skriver bloggen, jag skriver för att jag tycker de är skönt att skriva av mig litegrann.. kan inte prata så mkt med folk öppet..
Har med de som hänt osv..
Men jag tycker de är skönt att skriva av mig här och de känns skönt, så om ni som läser ska börja hålla på klaga på att jag skriver massa här så kan ni lika gärna sluta kommentera..
Min blogg och mitt liv, jag vill berätta saker och ting och få tips o sånt men inga jävla klagomål!


Kan ju säga att de blev en lååång natt nu inatt igen, jag vet inte varför hon sover dåligt på natten, har verkligen försökt med allt, men fick tips av en från föräldragruppen om att bebisar vill ha trygghet så kunde puffa till några filtar o sånt i sängen så de ska jag prova ikväll när wilma ska sova..

Jag är jääävligt trött på dagarna, de kan jag lova, men jag försöker ändå hålla humöret på topp för min familjs skull, Wilma är verkligen min underbara dotter, älskar henne sjukt mkt, sen Wilma föddes så har jag blivit lyckligare, älskar ju min "man" med så klart <3

Nu när wilma blir äldra så känns de nästan som tiden bara springer iväg, Wilma bara växer och växer, fan man hinner knappt köpa nya kläder till henne förrän hon växt ur de :P



Idag ska vi ner på stan en snabbis, sen blir de nog att ta de lugnt, illamåendet är väl sådär, kan ju inte säga att de har försvunnit, men de är ju inte lika illa som när Wilma låg i magen vilket jag tycker är jävligt skönt, men när de väl kommer så mår man skit, usch, önskar verkligen de försvann för gott..
Men får se, på måndag ska jag till MVC och skriva in mig, så får se vad hon säger..
De blir spännande men tänker mkt omkring detta, men kul ska de bli, tack och lov finns de ju människor som bryr sig om oss och stöttar oss massor..

Tack för denna gång, blev visst ett långt inlägg men jaja :D


Wilma fick en gåstol av sin farmor och farfar, är verkligen stolt i den, men kommer bara bakåt xD igår tog hon sats o for framåt, haha men kul har hon i den :D min lilla prinsessa<3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nattis provade Liams gåstol och hon kom också bara bakåt. Hon blev så exalterad över att komma fram till leksakerna så hon började hoppa... bakåt HAHA. Stackars tjejerna, de har det inte lätt

2011-10-15 @ 14:48:23
Postat av: Johanna

haha, ja de är kul när de går i gåstolarna,ser verkligen hur de försöker så blir de arga när de inte kan komma någonstans :P

2011-10-15 @ 19:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0