Wilma 5 månader

Ja de var ju ett tag sen jag skrev här, men de har hänt ett par saker sen sist.
Wilma blev 5 månader, fick 5 månaders sprutan, sen har vi gått på unga föräldrar, de var riktigt kul, träffa andra som har barn.
Sen har vi varit ute hos Sandra i föräldragruppen och grillat och myst, de var kul, men tyvärr så var vi inte där så länge för vi visste inte när bussen gick..

Men nu flyter de på, jag diskar, städar o de börjar bli riktigt kul, wilma sitter "nästan" själv, och vi har fått en matstol till wilma så nu kan vi mata henne i köket när vi äter :D helt underbart..

Är så glad att vi fått så mycket hjälp och stöttning av mina svärföräldrar..
Tack så mycket, ni är helt underbar :D:D

Kommentarer
Postat av: Annica

Bra, äntligen ett positivt inlägg! Att det ska ta 5 månader för dig att inse hur bra du har det... Men, keep going.

2011-10-03 @ 15:31:55
URL: http://annicailivet.blogspot.com
Postat av: Johanna

Men shit annica, kan inte du bara slut läsa min blogg innan jag sätter lösen, lr nej jag sätter nog fan lösen nu!!

2011-10-03 @ 18:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0