Fredag igen...

Fasen vad veckorna går fort, fst man inte gör så mkt, fast på sisdta tiden så har vi varit ute och gått, de är ganska skönt de med, så man får något att göra..
Idag fick jag för mig att städa, så nu har jag rensat o städa o diska plus att tvätta igenom tvättkorgen så nu är den tom, äntligen, men tvättar i stort sett varannan dag o typ 2-3 ggr per gång..

I början av graviditeten så var jag förbannat trött, men nu när Wilma sover bättre på nätterna och har fått in rutinerna och vet när hon ska sova så har jag kunnat städa o tvätta o ta hand om hemmet medan hon sover, är inte ett dugg trött längre nu när hon sover, så skönt så..

Men nu är städningen klar o snart göra lunch o sen hämta ut nått gåvopaket till wilma från libero..

Kommentarer
Postat av: Laila

HÄRLIGT!!!! Kramis

2011-09-09 @ 16:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0