Solig dag..

Skönt att de är sol ute idag, men jag får inte gå så mkt eftersom jag kände tryck neråt igår så är de inte så bra att gå för mkt, så jag blev hemma idag medan älsklingen tog dottern ut på promenad..

Har startat en maskintvätt, ska vänta tills den är klar så ska jag hänga upp den, ska ta ner tvätten från tvättställningen med.
Imorgon blir de läkarbesök för att se så allt är bra med "tindra" men de får jag då hoppas, skulle absolut inte förvåna mig om jag blir inlagd, men hoppas inte de med tanke på att Wilma fyller på lördag..
På fredag ska vi storhandla och köpa hem tårtor o sånt som ska med till öppnis på lördag då vi ska dit och fixa ordning allt..

Nu ska jag fixa här hemma tills älsklingen kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0