Bättre =)

Idag gick jag o pratade med en ny psykolog och håller på med utredningen ADD, och jag tror de gick bättre att prata med den här psykologen än den jag hade innan, känner att jag fick ur mig de mesta, så till henne ska jag gå flera gånger :)
 
Idag blir de att ta de lugnt, sen kommer svärföräldrarna, vi ska äta mat tillsammans :) mysigt :)
Denna vecka blir nog att ta de lugnt, förutom på fredag för då ska spiralen in..
och lördag blir de till stallarholmen om vi inte åker dit på fredag eftermiddag :D
 
Men nästa vecka på måndag då är de dags för Wilma o mig att gå till dagis, inskola henne, åh gud vad jag längtar :D tror hon skulle tycka de var kul :D 
 
Men nu blir de att ta de lugnt iaf :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0