Försöka går iaf =)

Nej jag ska försöka vara positiv o ta vara på tiden med mina kära barn.
Vill ju inte gå miste om något..
Wilma går hela tiden nu, jätte kul att se, går lite vingligt men jäklar vad hon går, jätte duktig tjej :)
Och Tindra försöker sätta sig upp när hon ligger ner, mina små stora tjejer <3
 
Ska göra klart utredningen för att se om jag hade ADD, har jag de ska jag prata med en arbetsterapet och få hjälpmedel osv..
Så får se hur de blir, idag blir de iaf MVC o sen ner på stan en snabbis, måste hämta min medicin och köpa mjölk.
 
Nu skaj ag väl försöka få Wilma plutt o sova en stund, egentligen lite tidigt men ska försöka, så trött o grinig :P
 
Ha en toppendag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0