Du betyder allt ♥

Jag kanske har sagt en miljon gånger men måste säga det igen.
Älskling, jag älskar dig jätte mycket, du betyder så otroligt mycket.
Måste berätta våran historia igen.

För ca 2 år sen så gick jag med i någon hemsida som man kan prata med andra killar/tjejer, typ som en dejtingsida eller vad de heter, jag blev medlem där för var trött på idioter till killar som bara höll på o larva sig, så hoppades på att träffa den rätta, även om de kan vara över nätet.
Men sen så skrev en kille till mig att jag skulle adda han på msn och att han tyckte jag var intressant, och ni kan ju gissa vem de var?!
Ja precis, de var Jonas.
Vi pratade i ca två månader, ja men vi träffades lite då o då oxå förstås, men första gången jag träffade jonas så tog jag med elin, för ville verkligen ha med någon, var så nervös och så hade de hänt en sak med så jag ville ha med henne.
Vi träffades iaf och gick hem till han en stund, pratade lite, sen följde han med mig till bussen.
Helgen efter de sova jag hos han, de var nog då vi blev tillsammans, kommer ihåg första gången han sa att han älskade mig, blev så rörd.
Men skit samma, våren gick och vi träffades ofta, sen kom sommaren, jag tog studenten, bodde hemma någon månad till, sen flytta jag till jonas.

De gick ett tag, sen fick jag reda på att jag var med barn, fick missfall kort därefter, men efter någon månad så blev jag gravid igen, denna gång gick de bra fram till vecka, men berättar mer sen.
Vi letade efter en större lägenhet o hittade en som ville byta med oss, vi flyttade dit den  1 oktober eller november, kommer ikke ihåg.

Wilma växte i magen och de gick undan, men när jag var i vecka 24 så fick jag sammandragningar o allt gick åt skogen, åka in till uppsala sjukhus, låg där i en vecka, åkte hem, sen åkte vi fram o tillbaka till sjukhuset.
Tiden gick och när de börja gå framåt så fick jag göra vändningsförsök (trodde jag skulle dö) gjorde så förbannat ont, värre än att föda barn må jag säga.
Men vi fick iaf ett datum till kejsarsnittet den 2:a maj, men den 27:e april åkte vi in o dagen efter på kvällen kl 20:18 så kom wilma till världen.

Jag var så lycklig att äntligen få ha min egna familj, wilma, jag o jonas.

Den 31 Juli döptes wilma och de blev fika hos svärföräldrarna med släkten, från både jonas o min sida, var väl ca 50 pers :P
Haha en underbar dag att minnas, men inte nog med det, jag och josefine gick och satte oss på en bänk vid dammen och pratade lite, sen kom jonas.
I vanliga fall säger jonas "älskling" men han sa johanna denna gång, tänkte inte på de förrän efter.
Han kom emot oss, och satte sig på knä och friade :O haha shit, han sa "vill du gifta dig med mig" sa ju självklart ja.

Han är världens finaste kille, älskar han utav allt annat på denna jord..

Några datum jag aldrig kommer glömma:
*20:e Maj 2010, jag o jonas blev tillsammans
*18:e April 2011 förlovade vi oss
*28:e april 2011 föddes Wilma <3
*31:a juli 2011 döptes wilma + jonas friade
*28:e april 2012 fyller Wilma 1 år
* 5:e juni 2012, tindra beräknas komma

JAG ÄLSKAR MIN UNDERBARA FAMILJ, NI BETYDER ALLT FÖR MIG<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0