Härliga söndag =)

Vaknade runt nio tiden, gick på toa och la mig igen, somnade om en stund till, älsklingen kom in o la sig bredvid mig en stund.
Sen skulle han ju bli hämtad av sin farbror för att hjälpa han med möblerna..
Så när han åkte så åt jag frukost, kollade lite i kokboken för att se om de fanns nått gott i och de gjorde de ju såklart, så imorrn ska jag köpa hem lite o baka :D
Efter frukosten tog jag tag i hemmet även om jag inte orkade, men när jag väl diskade så kom orken, så då tog jag tag i heeela lägenheten..

Så detta gjorde jag idag under 2 timmar:
*Diskade
*Torkade av överallt
*Plockade undan
*Dammsög överallt, till och med under sängen och sofforna
*Satte igång en maskintvätt
*Tog bort tvätten från torkställningen
*Fixade ordning sofforna och tog hyllorna

Okej, de var nog en stoooor städning idag xD haha men de känns skönt att få ha de gjort :P även om man måste dammsuga varje dag för att Wilma skitungen kastar mat osv på golvet :P

Ha en toppensöndag, imorrn åker jag till eskilstuna, får se om Wilma plutten följer med då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0