Måndag, en både bra o dålig dag!

Hmm vad ska man säga egentligen?! 
Åkte till Eskilstuna idag för att jag skulle byta min mobil, men de fick jag inte fast jag bara hann använda den 6-7 dagar innan den paja ihop, men nu är den på lagning, så hoppas de går fort..
Men men, jag o mina syskon gick och åt mat på Corner, åh gud vad gott de var, de var lääängesen xD
Handlade hem så jag kunde baka, så nu håller jag på med chokladmuffins, de ska bli gott :)

Nu sitter jag och väntar på både dotter o man ska komma hem ;P haha var helt tomt här idag med när jag kom hem xD

Måste säga, fick en bild på min dotter igår, när hon satt på toa, haha fyfan vad jag skratta, ni ska få se denna bild :)



Haha, min älskade underbara flicka <3
Du gör mig otroligt lycklig och glad, när du skrattar o ler så värmer de inombords, du är de finaste som finns, din pappa o jag älskar dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0