Öppna förskolan idag

Idag ska vi till BVC kl 14.00 men går till öppnis först så wilma får leka av sig lite innan vi går och väger henne.
Var ju ett tag sen vi var där, hon har ju vart sjuk och de har vart massa möten hit och dit men idag går vi dit :)
Just nu sover Wilma, hon fick sova en stund innan vi gör oss klara, så passar på att skriva bloggen så länge xD
Igår fyllde brorsan 18 år och som jag skrev i de tidigare inlägget så blev jag lite irriterad, känns som om vi måste anpassa tider efter de hela tiden, men jag har ingen lust med de och att vi har barn, går inte komma hem vid 21 tiden hela tiden, eftersom de är då wilma ska sova så har liksom ingen lust att komma hem så sent när man har barn..
Plus att man blir trött själv..

Nej nästa gång får de fan i mig komma hit.. lär ju bli när wilma blir 1 år, men men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0