Stallarholmen idag + myskväll ♥

Vi vaknade runt 8 tiden, wilma sov äntligen hela natten, de var ganska skönt, MEN jag vaknade vid två först o hade världens tandvärk, fick ta en halv citodon, och de gick över efter ett tag men vaknade vid 5 igen och fick ta den andra halvan av citodon, för då hade jag extremt ont, trodde jag skulle dö av smärta, för fan vad ont de gjorde.
Men vid 8 gick jag o Wilma ut o satte oss vid tv:n hon fick lite välling och somnade om i min famn, så jag passa på att sova jag med.
vaknade till o såg att vi sovit över en timme, hon fick sova lite till men väckte henne sen.
Åt frukost som vanligt och sen började vi packa ihop saker till Wilma, eftersom hon skulle sova hos sin farmor o farfar, sen gick vi mot bussen.
Där var vi ett par timmar, sen gick jag o älsklingen till bussen för att åka hem.

Så nu snart blir de en myskväll :D:D
Bara jag o älsklingen, första gången på länge :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0