Fredag!

Iag vaknade jag och Wilma kvart över åtta, älsklingen tog Wilma en stund på morgonen så jag fick sova en stund, var ganska skönt, strax efter han och Wilma väckte mig så smsade Emelie o frågade om öppna förskolan, det var stängt och låst där, så erbjöd henne att komma till oss så Liam och Wilma fick leka av sig.
Båda var nog gansla trötta efter de lekt massor, då klockan var runt 12 tiden, Wilma hade inte sovit något på morgonen som hon brukade, så hon somnade runt 12 halv 1, och sov fram till två, visserligen vakna hon till efter en timme, men somnade om igen o sov till 14 ungefär..

Så idag har hon bara sovit en gång i stort sett, så hoppas veeeeerkligen på en bra natt nu inatt, funkar det så ska jag fortsätta med att hon får sova vid 12 tiden, hon börjar ju trots allt bli en stor tjej nu :D

Just nu sitter jag här med Elicia och Krissi, barnen har lekt lite grann o de fick Wilma att somna fort xD
Nu blir de att kolla på Mumien 2 på tv..

Ha de en toppen helg :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0