Söndag...

Ja alla söndagar ser väl likadana ut känns de som.
Idag vaknade jag med att Wilma stod upp i sängen, tur att vi sänkt den till längst ner så hon inte kan ramla ur.
Hon vaknade för en gångs skull bara 2 ggr inatt, de va skönt, så inatt blev de mer än 2-3 timmar, kanske blev mellan 4-6 timmar.

Men men nog om det, vi tänkte bada idag, men krissi var så seg på svara i mobilen så klockan sprang iväg så blev inget badande i badhuset idag, får ta de en annan helg, då jag, jonas o wilma går o badar =)
Vi gick hem till krissi o hämtade henne sen gick vi hem, o jag tog en varm dusch eftersom jag hade fått mjölkstockning :O gjorde skit ont, så hoppas de inte blir samma strul med Tindra som med Wilma, de orkar jag inte.
Vill kunna amma längre men får se hur de blir när hon föds...

Nu snart blir de att äta middag o se på film och ta de lugnt, för fan vad ont i magen jag har nu, men de ska jag prata med barnmorskan om imorgon, känns inte som sammandragningar iaf som tur är, för sjukhus är inget för mig..
Denna graviditet vill jag att den ska bli normal o hon ska födas normalt så hoppas på de :)



Vecka 21+4, idag är de +5 men tog denna bild igår :) kommer bli en liten knubbis till dotter :P

Kommentarer
Postat av: laila

Om du har mjölkstockning kan du ju pumpa ur lite mjölk så känns det bättre......;) Kramis

2012-01-29 @ 19:09:34
Postat av: johanna

Ja fast vet inte var pumpen är så går inte...

2012-01-29 @ 19:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0