Wilma min ängel♥

Wilma börjar bli riktigt duktig, idag fick jag se henne sätta sig upp helt själv två gånger, ser lite roligt ut när hon sätter sig upp, men hon klarar de, helt underbart, är så stolt över min bebis.
Kan knappt kalla henne bebis längre, hon börjar ju bli en stor flicka..

Idag eller inatt höll jag på bryta ihop totalt, pratade med några på en grupp på facebook som heter "förälder 2011", om att Wilma inte sover o försökt med allt, och igår fick hon bara sova en gång och de fick ju jag ta, hon sov så dåligt så jag höll på bryta ihop, men så sa jag de i gruppen och de sa att om de får sova en hel del på dagen så sover de bättre under natten, och tror faktiskt de stämmer, Wilma sov bättre när hon sov på morgonen och på eftermiddagen, så ska nog börja med det igen..

Inatt sover Wilma hos sin faster, usch var så jobbigt att lämna iväg henne, älskar ju Wilma, känns så förbannat tomt utan henne, mitt mammahjärta klarar knappt de här, men de här var de bästa för både mig o Wilma, så jag inte bröt ihop, men kan säga att tårarna sprutade massor, min älskade bebis, älskar henne så otroligt mycket.

Tänk att Wilma ska bli storasyster i juni, vad stor hon börjar bli, så stolt över henne, hon är så otroligt duktig, dröjer nog inte länge tills hon börjar gå.

Wilma, Sofia, Maria Stenbom, mamma älskar dig mer än du kan ana, du får mig att smällta, utan dig hade jag inte varit så stolt som jag är idag, älskar dig min skönhet♥



Kommentarer
Postat av: Wilma

Jag älskar Dig och Pappa också jättemycket!! Puss o kram Wilma <3

2012-01-07 @ 21:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0