Längesedan..

Ja ni, de har ju hänt ganska mkt sen jag skrev sist, var ju jätte länge sen jag skrev så nu lär de väl bli ett långt inlägg :P
Men kan ju säga, har ju inte vart den roligaste sommaren precis, regnat för de mesta så har inte vart ute så mkt, men de dagar de vart sol så har jag o barnen antingen vart på promenad ute eller gått till lekparken så Wilma fått leka av sig.
De var en fredag som vi åkte till parken zoo med, var meningen att alla i familjen skulle åka dit men älskling blev sjuk så blev bara jag o barnen tillsammans med min syster och mamma, de var kul :D
Kommer en bild på de med sen längre ner..
Nu i lördags eller rättare sagt igår så var jag o älskling på bröllop, hans farbror va på bröllop, de va spännande faktiskt, o fint var det med :D 
Vi var dock barnlediga i helgen, men saknade barnen så otroligt mkt, men de kom hem idag :D
 
Nu i veckan så blir de mkt att fixa inför Tindras dop på lördag, ska prata med prästen på tisdag, sen kommer Maria plus att systra min kanske kommer med :D
Då får man hjälp av henne, ska städa o fixa här hemma..
På torsdag åker vi o storhandlar med maria, så vi har allt hemma med..
 
Ja nu blev de inte sådär jätte långt, men orkar inte skriva allt som hänt, men mkt har hänt :D
Ha de så bra så får ni se lite bilder från parken zoo..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0