Tindras dopdag<3

Inatt va de en av de värsta nätterna, bägge barnen vaknade hela tiden, även om de var en av de värsta nätterna så älska rjag mina barn för de, för de håller mig vaken :P
Haha men sov ca en timme inatt o de kändes när jag la mig på soffan och somnade o sov cirka 2 timmar :P
 
Men iaf, idag va de tindras dopdag, började med att vi gick upp vid sju, matade barnen, sen vänta vi på min mamma skulle komma, sen tog jag på barnen och vi gick mot kyrkan..
Där väntade alla på oss, vi gick in o pratade med prästen och klockan slog 12.00, då var de dags... igen :P
 
Gick fram till prästen o alla tittade, denna gång fick wilma gå med oss :D va riktigt kul, bara att hon tänkte sätta sig ner så fick ta henne i bägge händerna, plus att hon kröp till sin farmor :P
 
Men nu är iaf Tindra med döpt så nu får hon med konfirmera sig och gifta sig :P haha även om de är långtk var :P
Efteråt blev de mat o fika här hemma, god sallad ocg vitlöksbröd plus kakor o kaffe efter :D
Fick massor av fina kläder och presenter till tindra, så söta saker :D 
Tack för en underbar dag :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0