Härlig Tisdag =)

Vaknade redan vid 7, gav Wilma välling och hon somnade om till 8 typ, försökte sova lite längre, men de gick inte.
Gick upp o satte oss framför tv:n en stund, sen fick wilma frukost o vi skulle göra oss klara att åka iväg o handla..
Åkte till ÖB först o där blev de storhandla xD haha men nu kan vi frysa in massa o baka så de står härliga till =)
Sen drog vi till willys o storhandlade, fick hjälp av Maria =) men nu kommer maten räcka i all evigheter, haha neej då, men de räcker till nästa månad den 27:e :P

Nu sitter jag här o väntar på maten ska svalna så jag kan frysa in de, blev chili corn carne och köttgryta som vi ska frysa in, mums :D

Wilma var ganska trött kan jag nog säga :P somnade i bilen på väg hem, sov 30 min, sen gav jag henne mat och hon somnade en timme till.. o sover fortfarande :P

En härlig tisdag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0