Lördag igen..

Känns som dagarna går skit sakta, kan de inte gå lite fortare?!
Ikväll blir de lite melodifestivalen och sen sova.
Men måste då säga att när Wilma sover borta så känner man verkligen hur mycket man saknar sitt barn, de känns som en plats från hjärtat försvinner, men de kommer ju tillbaka när hon kommer hem, men saknar henne otroligt mycket.

Wilma Stenbom, du är mitt hjärta, kan inte leva utan dig, du får mig att må så otroligt bra, man blir så glad när du ler, även om du blir grinig o småkinkig så älskar mamma dig <3

Tänk att de var 1 år sen du låg i min mage :O 1 år? den tiden har då gått fort, du börjar bli en stor tjej, vill massor, du vill stå, gå osv, men vet inte riktigt hur du ska göra.
Du är så otroligt söt min lilla prinsessa <3


När du ler så blir man otroligt glad <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0